Ez dago erantzun zehatz bat entzumen urritasuna duten umeak nola hezitu behar diren jakiteko. Hartu beharreko bidea aldatu egiten da ikastetxe, ziklo, autonomi edota irakasleen arabera. Gainera, kontuan hartu behar dugu entzumen urritasuna duten umeek ez daudela guztiak maila berean (entzumenaren galera aldatu egiten da ume batetik bestera), beraz, heziketan beharko dituzten premiak ezbedirnak izango dira.
Irakasle berriak gai honetan sakontzen hasten direnean harrituta gelditzen dira ohartzean oraindik ez dagoela hezkuntzan edi irakaskuntzan erantzun zehatzik .
"La educación de los alumnos sordos hoy (Perspectivas y respuestas educativas) liburuan egileak, Ana Belén Dominguez Gutiérrez eta Pilar Alonso Baixeras, gai honen inguruan dauden galderak argitzen eta proposamen zehatz batzuk ematen saiatuko dira. Irakasle berriak eta irakaskuntzan jadanik daudenak erabakiak hartzen jakiteko adimen urritasuna duten haurrekin, era egokian hezitu ahal izateko.
Azken urteotan, ikerketa ugari egin dira gai honen inguruan, aldaketa bat nabaritzen hasi da, arreta jarriz haur gorren urritasunetan, baita hauen gaitasunetan ere. Beraz, planteamendu pedagogiko berriak sortzen ari dira, seinu bidezko hizkuntza haur gorren heziketan eta heldu gorraren rola eskoletan barneratuz.
Haur gorrek duten galera dela eta, arazoak dituzte ahozko hizkuntzan eta hizkuntza idatzian, hala ere, gaitasun batzuk dituzte zeinen bitartez oso azkar seinuen hizkuntza ikasteko gai diren, eta garapena lortu dezakete testuingurua egokia bada. Ezintasuna ikuspegi sozial batetik ikusten dugu non norbanakoa interakzioan jartzen da testuinguruarekin eta ez ikuspegi baztertzaike batetik.
Liburu honetan hizkuntza idatzia, ahozko hiazkuntza eta Keinu hizkuntza irakaskuntzan haur hauentzat duen garrantziari buruzko zenbait informazio aurkituko duzue eta Madrilgo ikastetxe batean egindako lan proiektu bat.
Irakasle berriak gai honetan sakontzen hasten direnean harrituta gelditzen dira ohartzean oraindik ez dagoela hezkuntzan edi irakaskuntzan erantzun zehatzik .
"La educación de los alumnos sordos hoy (Perspectivas y respuestas educativas) liburuan egileak, Ana Belén Dominguez Gutiérrez eta Pilar Alonso Baixeras, gai honen inguruan dauden galderak argitzen eta proposamen zehatz batzuk ematen saiatuko dira. Irakasle berriak eta irakaskuntzan jadanik daudenak erabakiak hartzen jakiteko adimen urritasuna duten haurrekin, era egokian hezitu ahal izateko.
Azken urteotan, ikerketa ugari egin dira gai honen inguruan, aldaketa bat nabaritzen hasi da, arreta jarriz haur gorren urritasunetan, baita hauen gaitasunetan ere. Beraz, planteamendu pedagogiko berriak sortzen ari dira, seinu bidezko hizkuntza haur gorren heziketan eta heldu gorraren rola eskoletan barneratuz.
Haur gorrek duten galera dela eta, arazoak dituzte ahozko hizkuntzan eta hizkuntza idatzian, hala ere, gaitasun batzuk dituzte zeinen bitartez oso azkar seinuen hizkuntza ikasteko gai diren, eta garapena lortu dezakete testuingurua egokia bada. Ezintasuna ikuspegi sozial batetik ikusten dugu non norbanakoa interakzioan jartzen da testuinguruarekin eta ez ikuspegi baztertzaike batetik.
Liburu honetan hizkuntza idatzia, ahozko hiazkuntza eta Keinu hizkuntza irakaskuntzan haur hauentzat duen garrantziari buruzko zenbait informazio aurkituko duzue eta Madrilgo ikastetxe batean egindako lan proiektu bat.
Argazkia helbide honetan aurkituko duzue:http://www.espaciologopedico.com/tienda/detalle?Id_articulo=163
No hay comentarios:
Publicar un comentario